crazy times

bild från Mys blogg. 

HEEEEEJ. Fint väder idag igen. SÅ HIMLA NAJS.
Men tråkigt nog kommer jag inte få njuta av den som alla andra stockholmare. Själv ska jag jobba, hela jävla kvällen. Men jag ska inte klaga, jag har ju trots allt ett jobb. Helgen för mig är sjuk. Vi ska ju flytta på tisdag så jag har verkligen fullt upp. På lördag ska jag och david börja packa, vi sa även åka till ikea för att beställa vårt kök eftersom det var fel på några mått senaste gången vi var där. Ska även försöka hinna plugga på lördag. Ska även försöka hinna med en snabb middag hos Davids mamma.
 
På Söndag blir det ännu mer packning och plugg framför allt. Sista tentan ska vara inne den 4 juni men eftersom vi flyttar den 3 juni så måste jag egentligen vara klar den 2 juni. Haha, vilken jävla röra. Ah, sen är det mycket runt omkring också, som vilka som ska vara med och flytta? Bilar att hämta? Saker som ska till olika ställen? Försäljning av möbler? ah you name it. Men men. Det kommer säkert att lösa sig. Nu ska jag sminka mig och sedan åka till jobbet. Men vi hörs imorgon. HÄJ.
 
Allmänt, livets svåra, vardag | |
Upp