upp och ner ner och upp.

Hej! Idag är det måndag. Jag har inte som så många andra problem med måndagar. Tycker faktiskt dem är rätt härliga. Den här dagen har varit gööööbra. Nej men känner att jag fått en del gjort och jag har varit sysselsatt hela dagen. Lämnade in en tenta, var och tränade, gick på stan, handlade och åkte hem och lagade en svingod middoag. Just nu sitter jag i soffan och kollar på masterchef canada. SÅ himla bra haha. 
Jaja. tänkte göra en liten lista (mest för mig själv), över planer inför kommande vecka.
 
Måndag: Lämna in tenta, träna, shoppa.
Tisdag: Föreläsning, plugga i skolan, träna.
Onsdag: Plugga i skolan och träna
Torsdag: Seminarie i skolan, sista tentan delas ut, kanske vara med My.
Fredag: JOBBA
Lördag: Börja packa, plugga, middag hos Davids mamma, AW med jobbet.
Söndag: Packa och plugga hela dagen.
 
Fullt upp. Japp. Förra veckan satt jag och klagade, nu känner jag bara. HUR FAN SKA JAG HINNA MED ALLT?!
aja, HÄJ. 
 
 
Allmänt | |
Upp