jumpin

Det är ändå så fint att ni tittar in. Även fast jag är typ jordens dåligaste människa som inte bryr mig ett dugg om er. 
(och då menar jag inte att jag inte bryr mig utan att jag helt enkelt inte skriver ett jävla skit)
 
Livet är som vanligt. och det är väl egentligen därför jag har insett att bloggar egentligen inte har någon mening. Eller det är väl klart, jag läser ju bloggar själv så någonting intressant finns det väl där bakom. Men det jag blir som mest frustrerad över är alla dessa storbloggerskor och storbloggare som bara lever sina jävla bloggliv och inte låter mig vara delaktig. För vad är det egentligen som gör dem så jävla speciella? tycker gott att någon kan investera i mig så jag också kan få känna på att vara "betydelsefull". 
 
Jaja. hej i alla fall.
Det jag ville säga är i alla fall att jag lever och mår bra. Har hunnit med att kolla igenom hela girls medan vi inte har hörts, kan tala om att jag lever i det just nu. Förstår ärligt talat inte hur en serie kan vara så HIMLA bra. Kan inte ens sätta ord påt. Något annat jag hunnit med är att se världens bästa film, the theory of everything. Om ni inte har sett den, SE DEN. Annars är det mest skola för min del, har intsett nu att jag saknar sociolgin. Inte för att kursen jag går nu är tråkig, men jag bara älskar sociologi. Vet inte riktigt varför, men jag känner mig så hemma där på något jävla vis. Men men, lite nya kompisar och ett bredare perspektiv på världen är väl också helt ok. 
Hur som, ska försöka ta tag i det här nu. livet alltså. Börjar med att jag skaffat träningskort på sats. 
Det är dags nu felicia, det är dags nu.
 
Men hörrni. vi hörs. HÄJ.
Allmänt, livets svåra, vardag | |
Upp