shake it off

HEJ!
ledsen över hur jag har försvunnit i en månad. Men har ärligt talat haft viktigare saker att göra. FÖRHOPPNINGSVIS kanske jag lyckas skaffa mig ett liv nu och kan dela med mig av det här på bloggen. Ser att ni tappert är inne och besöker, det uppskattas. Ska försöka leva upp till era förväntningar nu, ett tag i alla fall. 
Så vad har hänt i mitt spännande liv den senaste månaden. JO:
 
1. Jag har pluggat så mycket att jag fått ett sammanbrott och gråtit. Pluggade seriöst 12 timmar om dagen där ett tag. Inte bra för hälsan ska jag tala om.
2. Min älskade bästa vän har kommit hem från en alldeles för lång resa till USA. Men nu är jag glad.
3. Har lyckats hälla vatten över min bara ett år gammla macbook air, som jag sen lämnade in, som dem sen skulle ha 8000 för att laga, som jag sen sket i att laga, som jag sen hämtade ut, och som sen fungerade. Fuck elgiganten som försökte lura mig på 8000 kr. Kommer aldrig mer handla där. hejdååååååååå.
4. Har gjort alla dem där vanliga sakerna som inte ens finns någon mening med att skriva om.
5. Har bråkat (för första gången) med en sverigedemokrat. Har på något sätt längtat tills den dagen skulle komma. Och jag vann så jävla hårt. Slutade väl med att han satt i ett hörn och grät över att jag var arg. Sorry but couldn't care less. haha.
 
PÅ TAL OM DETTA. Måste bara få det sagt, men som de flesta vet är det typ 80 % män som röstar på Sverigedemokraterna. Min poäng är: Vad ger dig rätten, när mannen räknas som normen, du alltså som vit privilligerad man, som har världen framför dina fötter, som räknas som den som har mest makt i HELA VÄRLDEN att sitta där och säg hur andra människor (han inte ens känner) hur hen ska leva sitt liv. VAD GER DIG RÄTTEN?! blir så fruktansvärt förbannad. BLÄÄÄÄÄ. 
 
 
vardag | |
Upp