hur man klockan ett på natten är sådär jättearg och feminist.

JAG VET.
Men jag har verkligen inget liv att skriva om, men idag har jag kanske lite att dela med mig av. ÄNDÅ.
Mitt liv ser ut ungefär såhär: jag går upp, jag pluggar, jag går och lägger mig. Förstod inte fören den här terminen hur jävla sjukt plugglivet kan se ut ibland. Här har man skrattar åt folk statusar om att "ååååh det är så jävla mycket i skolan nu" åh baaa "jag har inget liiiiiivv, hej plugg". Och där har jag suttit på andra sidan skärmen och skrattat högt åt dessa töntar som inte klarar av någonting.
Men nu är jag här. I HELVETET. Har sådan brutal ångest att det kliar över hela jävla kroppen, det är som att mitt hår växer, alltså överallt hela tiden, som att jag tillslut skulle se ut som "big foot". NI vet det där jävla snömonstret. 
 
JAJA. Nog med mitt klagande. Eller inte. 
NYVAL. Jahapp. Vad säger ni om det? Till en början har jag varit så fruktansvärt arg, alltså under hela den här perioden då det diskuterats budget hit och budget tid. Tror nog att det är bara jag av mina vänner som frivlligt tittar på svt2 hela dagarna där dem sänder ifrån kammaren. Aja, har i alla fall blivit lite politiskt galen. Mest för att jag tycker att sveriges riksdag har förvandalts till ett jävla dagis där man försöker "vara bäst" istället för att ta lite fucking ansvar. Ja ni hörde mig rätt, jag svor. För det är vuxna människor vi talar om. Här har svenska folket röstat fram en regering (MENAR PÅ ATT VI TYDLIGT SER ATT SVERIGE VILL HA EN RÖDGRÖN REGERING) och så ska alliansen leka allan ballan och trotsa detta för att nej men sammarbeta det kan man absolut inte göra. Höger och vänster - politiken är så mycket viktigare än att HA ETT SVERIGE SOM FUNGERAR. Och sen inte tala om sverigedemokraterna, har inte mycket mer att säga än..... USCH!!!!......
 
Men till något trevligare, för i hela denna cirkus väcks nya hopp i Felicia. 
JAPP, FI!!!!!!!!!!!! Heja heja! Vi har nu en ny chans att ta oss in i riksdagen, och jag hoppas ni är med mig. Och jag tror på det, jag tror på att dem kommer att komma in den här gången. Att folk kanske öppnar sina ögon och gör någonting åt den här röran. Så trots att jag var lite arg tidigare känner jag mig nu lite gladare. Ännu gladare när jag får se de fina facebook-inläggen som delas på F!s facebooksida. JAJA. nu ska jag göra revolution. HÄJ.
 
 
livets svåra | |
#1 - - My Cecilia:

KAN VI PRATA POLITIK SEN? Jag ringer dig efter jag har poddat med tjejjouren! PUSS

Upp