hard out here, FUCK THE WORRRLLD!!!!!

Hej!
JAHAPP, lördag idag. Festandets eller bakfyllans dag, eller kanske till och med båda delarna. Jag har i alla fall varken festat eller tryckt bakispizza utan kommit till insikt med en sak. DAGS ATT BÖRJA RÖRA PÅ FLÄSKET. Det må vara semester men någon gång får det väl allt vara nog med att leva som en jävla glassare. 
 
Därför ska jag ta tag i mitt liv igen, vilket betyder.
  1.  BÖRJA TRÄNA
  2. ÄTA BRA MAT (och nej felicia, bra mat är inte pizza även fast du önskar)
  3. TA TAG I LIVET 
  4. HITTA PÅ SAKER SOM INTE ÄR ATT LIGGA I SOFFAN OCH KOLLA PÅ THE KILLING
Förövrigt har jag haft en riktigt skitpissdag, så jag tänker inte berätta om den för då blir det som att pissa på eran dag. Däremot ska jag ge ett stort plus till DAVID (min älskade och blivande man) som är världens bästa i situationer där man ba "okej, nu vill jag antingen slå näven i väggen eller bajsa ner på grannens balkong" och till MY (min allra bästa vän) som är den bästa feministen efter mig jag känner och är alltid lika arg som jag. HÄJ!
 
 bild från idag.
livets svåra | |
#1 - - My Cecilia:

Haha PUSS

Upp