Do it again

Hej!
För er som redan känner mig, har följt mig eller kanske bara har någon aning om vem jag är - hej igen. För er alla andra - trevligt att råkas. Mitt namn är Felicia och är snart en sådan 22 år gammal. Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt ödmjuk (HAHA) människa, med en sjukligt bra humor. Jag är superfeminist och ganska intresserad av politik.
Jag har under åren trott mig vara en bloggare men studvis misslyckats rejält. MEN, nu kommer vi till en era i livet då det är dags att "finna sig själv" så jag tänkte väl att detta kunde vara intressant att dokumentera. Jag tänkte alltså göra ett försök till, ett sista liksom, just för att jag nu som 22åring TROR mig veta bäst, TROR mig kunna allt och TROR mig vara just detta - bloggdrottning 2014. 
 
Välkomna till min alldeles nya, fräscha och helt unika blogg som kommer handla om allt som alla andra bloggar handlar om. Fast nu, håll i er... Den kommer vara revolutionerande. Har lovat en del vi det här laget som jag antagligen inte kommer att kunna hålla. Men förhoppningsvis!! Så är ni med mig?! Startar denna blogg med en rövbra låt. puss.
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Mimi:

Yaaaay, you're back! (Hjärtögon emoji)

Upp