grey

HEJ.
Alltså fick ett sånt sug att skriva ett litet inlägg. Så nu gör jag det. Spelade in podden med My idag, det var skojjjj. Sitter just nu och kolla på bonde söker fru, kan inte förstå hur folk ärligt talat kollar på det här. Kan ni förklara?! Haha. Det är ju så pinsamt, fy sitter bara och skäms. Men men, imorgon ska jag till min moster och fixa mitt hår. Vi håller på att försöka göra en rejäl ombre, vilket tar lite tid när man har så mörkt och färgat hår. Sen ska jag tatatatata.... på SKAVLAN. Gud ska bli så himla kul. ÄR SÅ TAGGAD. Ska gå med Johanna och hoppas på smaskiga gäster. Nu ska jag mysa ner mig i soffan, och SNART... börjar paradise hotel!!!!!!! Lite bilder nedan, bland annat på hur det börjar ordna sig i lägenheten, HÄJ.
 
 
Allmänt, bilder, inredning, kläder, vardag | |
Upp