UPP

Hej. Det var tusen år sedan jag skrev. Jag vet. Men har nu känt ett sånt jävla behov av att skriva av mig. Så jag tänkte varför inte här liksom? Livet leker, haha eller inte. Nej men jag mår bra. Eller jag tror att jag mår bra i alla fall. Har väl tröttnat på mitt liv lite, mest för att det består av så mycket plugg och prestationsångest. Att man jämnt behöver bekräfta för någon annan att man duger. Sen antar jag väl att det också handlar om att man liksom lever i en bubbla. För många kanske det låter ganska skönt att vara hemma om dagarna, sitta i soffan och inte göra ett skit. Men guuud, har aldrig varit så trött på det som jag är nu. Och det värsta är att man liksom känner sig som en stor klump, jag vill ut och röra på mig, jag vill att saker och ting ska hända runt omkring mig. Tror nog att jag behöver ta med mig mannen min på en resa, en lång resa snart. 
 
Hur som haver. Nog med klagomål. Livet är inte bara skit just nu. Jag och David har nämligen sålt vår lägenhet och köpt en ny. WIIIHOOOO. Är så himla himla taggad på att flytta. Som många kanske vet har jag ju alltid bott på södra sidan av stan, och nu de senaste två åren bott på norra. Och jag kan säga det... it´s not my thing. Vi tar därför vårt pick och pack och flyttar till Hammarbyhöjden. Och efter söder och vasastan så är det lätt det finaste området i Stockholm enligt mig. Lägenheten är lika stor som den vi bor i nu men så himla fin. Det är lite renoveringar som behövs göras, bland annat köket men är så glad. Speciellt eftersom vi kan göra det till vårt eget liksom. 
 
Jag ska försöka att skriva, har ju trots allt fått en sjukt bra kamera av david som bara ligger och dammar. Och ska nu lova mig själv att ta tag i mitt liv. Och njuta lite. Men men, ska fortsätta plugga lite nu. Vi kanske hörs. HÄJ.
 
vardag | |
Upp