Jag lever. typ.

Hej. 
Känner mig litegrann som jag ser ut på den här bilden. Uppsvälld och allmänt förvirrad. Men har varit dålig på att fota och detta var den enda bilden som jag inte skämdes över. I alla fall. Livet är otroligt mycket just nu. Har insett att jag knappt hunnit med att andas. Förra veckan var galen, och det var galet mycket att göra. Är så glad för två nära vänner har kommit hem från utlandet efter en lång tid borta från sverige och har hunnit fira midsommar. Och vet ni? Det är bara en vecka och 3 dagar tills vi flyttar in i nya lyan. Ska lägga upp så mycket bilder så ni anar inte.
 
Hur som. En annan skoj grej. På fredag drar jag, david, matilda och nichole till göteborg. WIIHOOO. Planen är sån att vi kommer dit på fredag, kanske går på stan och käkar någon mysig middag/lunch tillsammans. Efter det ska vi på ICONA POP på liseberg. (TAGGEN). På lördag ska vi tillbaka till liseberg men denna gång för att åka karuseller och sedan blir det väl utgång på kvällen. Vi kommer åka hem på söndag förhoppningsvis helt sönderkörda och lite gladare. KUL VA? Aja, ska sova. Jobbar tidigt imorgon. HÄJ.
 
Allmänt, livets svåra, vardag | |
Upp