bajs

Hej. Jag lever. Kappt.
Har så mycket att göra att jag inte vet vad jag ska göra. Går runt i lägenheten och bara går liksom. Tar tag i en sak, flyttar den till en annan plats och så håller jag på tills jag får ett vredesutbrott och tillslut sätter mig ner i soffan i fem minuter och sen börjar om. Japp. Har inte hunnit tagit med mig kameran idag, var trots allt iväg till skolan idag och tog senare en tripp förbi världens bästa second hand-butik. Håller nu på att tvättar och väntar på att David ska komma hem för att vi ska kunna fortsätta packa. Imorgon kommer mamma vid tio och vi ska flytta över dem grejerna vi ska ha hos dem eftersom vi ska bo där i en månad innan vi får tillträda till nya lyan. Så ah, nu är det bara att försöka få ihop allting tills imorgon.
 
Samtidigt försöker jag hinna plugga. Har inte långt kvar på tentan nu men det känns som att allting blir lite halvdant eftersom jag har mycket annat i tankarna som "vart ligger den där laddare" "hur många jackor behöver jag ha med mig egentligen" "borde jag kanske adressändra nu (?!?!?!)" "har jag bokat flytthjälp" "lever jag" ah och så vidare. Nog med snurriga saker nu. Jag ska försöka slappna av innan tvättmaskinen piper. HÄJ. 
Allmänt, livets svåra, vardag | |
Upp