Pluggdag och julstök.

Hej, lite av hur mycket jag ÄLSKAR JULEN. ska lägga upp ännu mer bilder på vårt julpynt sen, men den som väntar på något gott. Japp, dagen har bestått och kommer att bestå av plugg. Men är SNAAAART klar. och nu förtjänade jag att göra något annat en stund. Vaknade i morse och kollade på agenda, älskar agenda. Alltså på svt2. Och hatar eller nej jag hatar inte men ogillar verkligen Annie Lööf, så mycket bullshit liksom. Nu sitter hon och snackar om sammarbete hit och dit. Ja nu passar det. Alltså usch. Och förövrigt så tycker jag att Gustav Fridolin ska bli statsminister för att han är så underbar. Vill bara ge honom en stor jävla kram och tacka honom för att han är en sån underbar människa med så sunda värdering. Jaja, nu ska jag skriva lite mer om könsdiskrimineringen på arbetsmarknaden, som förövrigt är så INTRESSANT. fast inte bra. HÄJ. 
vardag | |
Upp