happy ending

Hej.
Sitter hemma och kollar på gossip girl. i andra delen av soffan sitter min man och spelar något jävla bilspel på telefonen. förstår inte hur man kan vara så inne i ett spel. han har nog spelat i kanske två timmar nu, ja och det är så ett förhållande ser ut efter snart tre år. Den ena parten sitter och tror att hon är någon i gossip girl och den andra tror att han har råd med alla bilar i världen och att han dessutom har körkort. Men trots detta, STOR KÄRLEK TILL OSS. haha.
 
Dem senaste dagarna har varit sjukt hektiska ändå. Dels har jag varit på min mosters bröllop, det bestod av: sång på bröllop, en fruktansvärd jävla fest, hektiska feministiska diskussioner med min lillebror, dansade med äldre män, försök att bli vän med massa roliga äldre män som är alldeles för fulla, en flaska champange vid vattnet i alvik strand, fått min öl snodd säkert 10 gånger av min mormor och jordens värsta bakfylla. Men väldigt lyckat.
Sen något lite tråkigare igår, min pojkväns lillebror gick bort för exakt ett år sedan igår så vi åt middag för att fira hans liv helt enkelt. Jag tycket det är så viktigt, samma med begravningar att man inte glömmer att vara tacksam över att få ha levt även fast sorgen är enorm. 
 
HUR SOM HELST. imorgon kommer det bilder från bröllopet, eller kanske till och med inatt. HÄJ.
Allmänt | |
Upp