Du stör dig hårt på mig, jag stör mig hårt på dig.

Tjena mittbena.
Idag är det för alla som har missat söndag, vilans dag. Inte för mig inte. Jag har jobbat och slitit som en sjuk jävel. Sen har jag varit sjukt frustrerad över hur samhället just nu ser ut, matilda fick ta den smällen om man säger så. Var tvungen att filtrera min ilska genom någon annans öron, annars hade väl någon stackars sate fått stå ut med en attack. 
 
Min samhällsbild ser just nu ut som ett stort svart hål med en massa bajs i. Jag försöker varje dag förstå mig på och ge människor en chans, men så fort jag sträcker mig ner med min hand i det där jävla hålet i hopp om något vettigt blir jag alltid bara så jävla kletig. Det räcker bara med att gå in på facebook, antingen ser jag någon idiot från mina "facebook-vänner" som har gillat något Jimmie Åkesson har skrivit eller så är det ännu en sådan där sjuk kommentar om att "feminism endast är för kvinnor som inte får någon kuk och som vill utrota alla män". Jag känner mig själv alldeles för väl för att kunna tro så illa om mig. Och jag tror för alla er "facebook-vänner" som tror er känna mig också vet att jag inte är någon idiot. Detta resulterar alltså i - jag vill inte har vänner på min facebook som röstar på sd och jag är inte en människa som hatar män utan vill bara att jag ska ha samma rättigheter som alla andra. 
 
Här en en video. häj.
 
 
livets svåra | |
Upp